barca

Kom igen baaarca. det står 1-0 t de, så nu är man glad :D

men aja, ska plugga lite spanska nu och sen ta och lägga mig, kommer nt orka platta håret elr knappt sminka mig imorron, för är sjukt seg på mornarna.
och om jag blir klar innan så är det bara onödigt.. tycker jag, hehe, för jag hinner ändå nt med nått annat än att äta och fixa mej, okej, nu kanske ni nt fattar.. gör knappt det själv ;) aja..
men börjar halv nio imorron så har bestämt att jag ska gå upp halv åtta då, för om jag har en massa tid på mig blir det att jag tillslut tar fram plattången elr sminkar mig mer, fattar ni?
haha, nej nu räcker det.

såg att nån undrade om det var min naturliga hårfärg på bilderna i inlägget under, och yes det är det. hade aldrig tonat, färgat elr slingat då! ;)



förebild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0