bilder från dagen!

hej på er!

har precis fixat mig och ska snart hoppa i säng, är astrött, hehe.
men nu på kvällen så har jag tränat och tittat på desperate, och så fick man choklad om man hade sprungit två gånger under påsklovet, alltså 3 km.
och det hade ju jag, haha, så fick choklad :D men ah, innan jag lägger mig tänkte jag ladda upp lite bilder från dagen.



sötisar!! natali och amanda



usch, bjuder på den men natali, jag, lovisa och emma



igen + amanda!



haha, märkte nt ens när det här kortet togs, men fanny och jag iaf ;)



lovisa och emma



emma :D



emma och linda som dansa på scenen, haha

bilderna är från emmas blogg, som tog de av sofies blogg, haha dubbellänkning :D
men hare bra, imorron börjar helvetet.. hehe, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0