breathe on me

hejsan bloggen!

förlåt för den kassa bloggningen, men har nt haft så mkt tid elr lust.
men igår så slutade jag halv elva, sen så åkte jag ner på stan m fia, ida och sen mötte vi linda där, sen lite senare så kom fredrika, amargi, rebecka, lovisa, ellen och cornelia.
det var askul! orkar nt berätta vad vi gjorde, men asso det var skitkul! haha, så himla sköna tjejor.
men sen så kom rasmus och eve på kvällen och sov över, + pappas kompis jocke, det är figos husse. han sovde också över, för de höll på m våran bastu.
men ah, vi körde poker sen på kvällen, och eve, lovisa och jag körde tillsammans, och vi vann såklart, haha! =D

men idag så åkte eve på morgonen, hon är på träningsläger. annars så har vi tagit upp studsmattan och så har vi märkt att vi har kaninungar.. berättar mer om det senare, hehe.



hm.. vad tycker ni om hennes nya låt?
jag tycker att den är rätt bra, men alltså man hör nt att det är hon som sjunger, det är dåligt eftersom jag älskar hennes röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0