dag 3



på väg t vattenland, nice buss va? haha



de hade en strand (elr pool..) på vattenlandet, där de hade importerat sand från portugal, och så hade de vågor varje timme.
de har en av europas största vågmaskiner, fatta vad kul det var!





emmas söta kusin!





ser ni hajen?!



tower of power, man åker i den dära banan sen under vattnet i en tunnel, och i vattnet simmar det hajar och andra fiskar, rätt coolt va?



läskigt :s



haha, här kommer jesper som åkte den!



bjuder på den, hehe ;) men ella och jag!





jesper, livvakt och jag, de hade hur många ruschkanor som helst! så j'kla nice!



sjölejon, hur söta som helst!



puss



cappe, jag, ella, pappa och lovisa ;)



på kvällen så var det en annan shov, de hade typ med sig vilda djur, elr vilda och vilda.. coola djur ;)



haha, stackars lilla flicka :D



min farmor är cool! det är hon som håller i ormen



sen så gick vi ut, och då somna casper, söt va?



resten av dagarna kommer imorron, håller på och ladda ner ett videoklipp också, men det kommer nog också upp imorron!

men tänkte ladda upp all shopping senare också, men kram så länge! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0