dance all night

hej på er!

kom hem från dansen för ett tag sen, ska hoppa in i duschen snart.
iaf, så var dansen nt alls kul idag, elr jo lite såklart! men eftersom jag var borta förra gången så fick jag lite panik..
men hoppas att det blir bättre, hehe, för känner mig rätt lost på nästan allt! ;)

men i skolan idag var det kul, och vrf skriver jag alltid att musiken är kul för? haha, för det var den idag m!
marco fick panik, och jag, för jag hade en spindel i håret.. :s
men orkar nt förklara, men har typ garvat ihjäl mig idag asso, men imorron ska jag nog ner på stan och köpa toning, och jeans.

Kram så länge! ska gå ut och kolla om alla har gått nu, mamma har haft nått inredsparty, men puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0