hemma!

hejsan bloggen, igår så hann jag aldrig blogga för direkt efter skolan så var jag med linda.
vi gjorde typ inge spc, lovisa var med också!
men vi typ snacka, satt vid datan och sånt, och sen på kvällen blev det dans! hur kul som helst, älskar att dansa :D

men idag så hade vi spanska prov, vet nt hur det gick.. har ju precis börjat men vi får väl hoppas på det bästa, hehe..
men på lunchrasten så åkte fia, fanny, ida och jag ner t stan och åt doncen, sen så gick vi t idrotten, och det var askul! vi gjorde en sak två och två och sen friidrott.
men ah, sen så kom 7b och skulle ha idrott, men emma, linda, amargi, anton, fredde och david var nt med så jag gick promenad m de. det var kul! haha, de är roliga de!
men ah, sen så gick vi tbx men då hade de redan slutat, vi hade typ glömt tiden så då åkte emma, jag och linda tbx t stan m bussen.
sen så träffade vi amargi och fredrika där också så vi var med de, vi gick runt i affärer och så, och sen så köpte vi godis på robbans.
fast vi var tvugna att först gå t emmas mamma som var på stan för att hämta pengar och sen när vi handlat upp de så gick vi t min mammas jobb och hämta, vi är så smarta så ingen av oss hade m oss pengar.. ;)
haha, men aja.. sen så skulle emma klippa sig och ansi hennes mamma, asso det blev asfint! på båda två!
men sen så gick vi t min mammas jobb igen och då skulle de två fika, så då gick emma och jag först t nancys och köpte en varsin chai latte, det var väl ganska gott ;) haahahhaa.
och sen så gick vi t doncen till slut och köpte mat och satt där i över en timme typ och snacka om allt möjligt.
det var nice, men ah sen så var vi tvugna att gå t mamma och ansi som satt på nått hotel.. kommer nt ihåg vad det hette, men det var ascoolt där inne! haha, och då så skulle vi åka m bussen eftersom de hade druckit, men vi hade missat den precis så då tog vi taxi ist.

och nu är jag hemma och j''''vlar vad mtk jag skrivit, haha, tack t er som kommit så här långt, haha.. nej men nu ska jag sätta mig framför tven tror jag.
vi hörs senare! ska fixa fram lite bilder från dagen också, eftersom jag nt har nån mobil så kan jag ju nt ta kort.. det suger i know! men thats life..


loveu! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0