home!

hellu snyggisar!

förlåt att jag aldirg så hejdå, men jag hann helt enkelt nt, hehe.
men jag har iaf varit i sollerön m mina kusiner, har varit asnice! verkligen! haha, det var kul en kväll när eve och rasmus hade åkt hem och lovisa och jag var ute och cyklade.
då var det två killar som stanna varje gång de såg oss, haha, när vi spelade minigolf t.ex och när vi åkte linbanan, haha! och sen när vi mötte de de bah: hej! jag bah tja. haha,!
men ah, har precis laddat över alla bilder men laddar nog upp de senare på bloggen, för orkar nt nu. Har iaf träffat cesar också, farmos hund! och många mer klart ;)



HAHA, en muppbild i bilen på vägen hem, men ska dra ut och jogga m mamma nu, brb! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0