nyduschad!





hello blogreaders! ♥

har precis kommit ur ur duschen, f'n vad konstigt, det blir ur och ur, haha?!
aja, har iaf varit på träning nyss, var rätt kul idag!
innan så var jag m fanny och lovisa, vi har varit m kaninerna, och sen åkte vi t granngården och handla kaninsaker + trädgårssaker och sånt!
hehe, och sen så handla vi mat och snacks t ikväll. och när vi kom hem så börja vi på vårt lilla trädgårdsland.
i en sandlåda, vi har planterat morrötter, sallas och blommor! nice va? haha =D

och igår så var jag på stan efter skolan m linda och fia, lovisa kom på slutet, men jag köpte slingning.
och så åt vi årets första mjukglass, och gud vad varmt det börjar bli!
så j'kla nice ju! haha.
men ah, sen så åkte vi hem och gick t fanny, där slingade hon idas hår, och sen så slingade fanny, linda och ida mitt och lovisas hår, haha!
det blev bra iaf, rätt ljust faktiskt, ni kan ju se på bilderna, fast det är ännu ljusare när det är torrt!
men aja, tack så mkt tjejer! :D

shit va mkt jag har skrivit ;o men vi hörs mer senare, puss så länge! ♥





Kommentarer
Postat av: moa lövgren ♥

haha, ut ur duschen* ^^ <3

2011-04-16 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0