så nära men ändå så långt bort

hejsan bloggen!

kom nyss hem från skolan, har varit en jobbig dag, men den gick ganska snabbt faktiskt, bara två dagar kvar på veckan, hehe.
men ah, nu sitter jag och äter på en chokladkanin från mitt påskägg, ska alldeles strax öppna spanskaboken och börja plugga, får ont i huvudet av den boken, elr alla böcker just nu. vill ha sommarlov!
vill vara ledig liksom, fast det är bara en månad kvar och lite till, så det är nt så långt kvar..
men aja, innan jag ska börja plugga så ska jag spela sims :D





hahaaaaaaa, bjuder på två bilder från spanien, jag i tofs och blå tröja ;)
kommer nt ihåg hur gammal jag var där? men typ 8, 9`?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0