ta mig tillbaks!

hejsan bloggen..

idag så har det varit skola som vanligt.. var astrött hela dagen, och bara längtade till att få komma hem.
på fysiken så fick lärarn damp, seriöst hur kan en hel klass hata henne och hon tror att nt hon gör nått fel..
hehe, men aja. ska snart börja m fysikläxan, man ska mäta sitt hela hus. alla dörrar, fönstrer och väggar. kul? NEJ.
haha, och sen så har vi kemiläxa tills imorron, och jag har två st bara för att jag har varit borta..
de orkar jag nt förklara, tror nt att ni bryr er så mkt heller om mina läxor! haha, elr gör ni det....?

men nu ska jag fortsätta med fysikläxan, sen så ska jag ladda upp mer bilder från teneriffa! puss så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0