teneriffa 2011

DAG 1



i flygplanet t teneriffa, älskar att flyga! haha



ella och lovisa på bussen t hotellet





en av poolerna på hotellet, den fortsätter ju t vänster ;)



hela poolen typ



mina söta kusiner =D



haha, usch.. men aja ;)



mat! det blev pommes både t lunch och middag nästan varje dag, haha.



i lekparken, casper slog i näsan så det började blöda och sen så fick han gå m det resten utav veckan, lyckat va? haha



vi gjorde en kameralek så har hur många suddiga bilder nu såg jag! haha ;)



bjuder väl på den, hehe, men casper och jag iaf =D



papegoja show! var sjukt coolt faktikst, haha.





ser ni alla märkesbutiker? hehe, precis utanför hotellet!



haha, dålig bild men söta ella, jag, lovisa och casper boy!



jag och lovisa



blek?! haha, men det var faktiskt första dagen + att kameraljuset gjorde mig ännu blekare...



mamma, jag och pappa på en engelsk pub, haha ;)



DAG 2



lovisa och jag slappar vid poolen ;)



andra poolen ;)



ser ni bamse?? :D





haha, rolig bild va?



och här gick man in t vårat hus, och brevid bodde våra kusiner och sen bakom de bodde farmor ;)



här var det minidisco varje kväll klockan åtta, så j'kla nice faktiskt! haha, alla barn bah wiiihoooo



ella i röda byxdressen, gullig va? haha :D





resturangen på hotellet (några bilder blev lite cp) jag i svart kofta iaf ;)



pappa. faster och casper ;)

det här är typ bara en tredjedel av alla bilderna från dag 1 och 2, men jag lägger upp allt i olika omgånger ist, eftersom min käre vän linda får damp för hon vill ha bilder nu, men snart kommer resten utav dagarna + massa fimer! :)



Kommentarer
Postat av: natali

shiit va fint de är där !

är avis :( <3

2011-04-04 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0