we live and we learn

hejsan bloggen!

slutade 3 idag, var väl en helt okej dag. asso gud, var så j'kla kul på musiken! omg, sitter och tänker på det nu och skrattar för mig själv, asso vi äger. så är det bara! HAHA
men iaf, vi hade svesnkaprov idag också.
och det gick åt h'elvete, helt ärligt.. jag tänkte bah så här "amhen konkreta och abstrakta verb är ju lätt, och subjectspronomen också.. jag behöver ju nt plugga"
men när jag väl satt där så fick jag typ hjärnsläpp, så det gick nog inge bra! tyvärr..

men nu ska jag sluta skriva om skolan, har precis varit ute m cindy och figo, vi är hundvakt. han kom imorse innan skolan faktiskt!
men vi hörs senare, ska dricka vatten nu, hehe ;)



love u most ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0