20110802

hejsan!

var på stranden på förmiddagen m syster och mamma, och fannys och hennes familj. var jätteskönt! vi badade två gånger, det var rätt kallt men det blev varmt efter ett tag.
och så solade vi också, har fått asbruna ben, elr hela jag blev brun! så det gillas :D men sen så åkte vi hem, och typ direkt då åkte jag, mamma och pappa och hämtade min säng, den är assnygg! ni får se den när den är uppe. vi handlade mat på vägen hem också, sushi!
och sen så åkte jag och mamma och handlade på willys, ville ha godis hehe, men vi träffade ansi och emma där också! så det var lite kul, har knappt sett henne under sommarn ;o
men hoppas ni haft en skön dag, är liksom redan 2 augusti, så ta vara på de sista sommarlovsdagarna nu!



ni fick en bild på stranden, men puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0