100 snabba

vad heter du? emma
bitar du på naglarna? ja, fast de blir nt förstörda elr kortare
har du en egen laptop? yes
vad har du på dig? linne, shorts och en kofta
har du skilda föräldrar? nope
sover du med gossedjur? nej
är du blyg? nja, ibland är jag skittyst, och ibland inte.
vilka umgås du mest med på dagarna? min klass
använder du brun utan sol? gjorde
vad är din bästa sida? ingen aning, det får nån annan säga
vad gjorde du igår? var i skolan och spelade match
vad har du för färg på dina trosor? de är svarta
har du en iphone? nix
hur många år är du om fem år? 19
vad gör du då? jag hoppas att jag har ett jobb och en lägenhet haha.
har du ett rött läppstift? ja, men vet nt vart det är.
äger du ett par converse? jaaa
är du allergisk mot något? nej som tur är!
har du tråkigt? jaoo
vad händer ikväll? jag ska vara med några kompisar
vad har din mobil för färg? vit
har du kläder på ditt golv? nej, plockade nyss upp allt
har du ätit godis idag? japp
har du varit kär i en kändis? nt kär, men jag gillar justin SKITmkt!
vad har du för bakgrundsbild på din mobil? en på mig :$
har du facebook? klart
gillar du sushi? OM jag gör
har du en väckarklocka? ja, men använder den inte
har du brutit något? nej
gillar du vatten? ja
tycker du att svampbob är cool? ja, det är han väl
har du varit på grönalund i år? jaadå
har du en piercing? nej, men skulle vilja ha i magen!
sover du med öppet fönster? nej
är du en rolig person? ja det tror jag
är du svensk? 100 %
vad är det för väder ute just nu? regn :(
lyssnar du på musik just nu? nej
isånna fall på vad? -
har du fotat en blomma nån gång? haha ja
har du varit på en festival i år? pride? haha, och allsång om det gills
har du tränat idag? har haft match så ja.
har du köpt något idag? nej
har du en bild på dig i ditt rum? ja, när jag var liten
är du nöjd med ditt utseende? ibland, ibland inte. man har sina dagar..
har du konfimerat dig? nej
har du varit i ett land utanför europa? ja teneriffa
har du åkt snowboard? nej, men skulle vilja testa!
hur mår du? jo tack, bara bra
har du gråtit dig till sömns nån gång? ja nång
vad har du för bakgrund på datan? nån från windows
hur många hål har du i örat? tre
gillar du matte? nej
hur ser en perfekt fredagskväll ut? man är med de man gillar
kan du simma? ja hihi
vad står du inte ut med? jobbiga människor
nånting som du hatar? lingonveckan
har du en märkesvsäka? tre
är du kristen? jag är inte troende så nej
har du varit på bröllop? ja när jag var bebis
har du sett en kändis? ja fast bara i svergie
vart vill du bo när du flyttar hemifrån? stockholm, elr utomlands
har du ett ärr? många! mina ben är fulla av ärr
vad brukar du göra med dina kompisar? olika
sjunger du bra? vet inte
har du färgat håret nån gång? många gånger
är du dig själv när du är med kompisar? ja
vad är ditt bästa motto? har ingen favorit, men finns massa bra!
hur mycket är klockan just nu? 14.44
följer du nån blogg? ja
trivs du i din skola? jadå
har du över 2000 bilder på din data? har över 3000
har du en sommarstuga? ja vi delar med våra kusiner
är du rädd för tomten? jaf'n :$
är du seriös av dig? inte alls ofta, men ibland.
har du blekt tänderna? nej
har du åkt tåg själv? inte själv men med en kompis
är du flygrädd? nej, jag gillar att flyga!
vad ligger brevid dig på bordet? allt möjligt..
vad är det bästa med att vara utomlands? hmm.. att man blir brun!
är du bra på att rita? beror på vad
gillar du bebisar? ja! de är supergulliga!
är du bortskämd? nej verkligen inte
har du sommarjobbat i sommar? en gång på mammas jobb
nått som har hänt precis? min fot har somnat -.-
har du åkt ambulans? nej, bara på skoj med mina kusinerns pappa
nått du är beroenda av? sällskap
följer du modet? nej, jag tar på mig det som känns bekvämt
gillar du doncen? ja!
har du en kändis i din familj/släkt? nej.. elr min pappa har spelat i assyriska och var med i tidningar förrut! haha, men nt en stor kändis nej.
har du bott ute på landet? ja, när jag var liten
har du en hemlighet som bara du vet? ja
vem skulle du vilja resa med tillsammans? nån kompis, familjen, kusinerna
gillar du jordgubbar? nej, jag ÄLSKAR jordgubbar
har du läxor? nej inte än..
nånting du gillar? komplimanger, vara utomlands mm
har du en systemkamera? nope
sminkar du dig varje dag? inte på helgerna
har du varit ärlig på alla frågor? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0