heemmaaa

skulle egentligen hem på söndag men jag är hemma nu. haha, eve och pappa skulle också egentligen upp i torsdags men ingen kom :(
nej men vi åkte hem idag istället, skönt men kommer att sakna sollerön och sköldpaddan! men har iaf haft några amaaaazing dagar där asso, orkar nt förklara men tänkte lägga upp lite bilder till min kära blogg.



gooodis, från godisgallerian i enköping, skulle seriöst kunna bo där!



ohyeees vi badade :D







ny tröja, lägger upp det jag köpte i ett annat inlägg.



fett stolt, jag tog den här bilden med ena handen och cyklade samtidigt!



färgade brynen och fransarna en gång till



lovisa på hoppsaken



ahahhahah


'
liiiiinbaaaaaana :D



mamma, när vi spelade tennis



vacker tass





dos (smeknamn) älskar jordgubbsfestis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0