helgen

hejsan!

har nt bloggat nånting idag och typ inge igår heller, men har verkligen inte haft tid!
igår så var jag med emma, fanny, linda, sofia och lovisa på kvällen. vi gick t pizzerian och åt, och så gick vi t tempo efter.
sen så gick vi t amargi så hon hakade på och sen t elin. våra föräldrar hade kräftskiva så vi smög in där, haha. men sen så tittade vi på två filmer hos fanny. bring it on, ettan och trean tror jag.
efter filmerna följde vi med amargi hem igen, och sen så satt vi och prata jättelänge. jag var astrött då, kunde somna haha. men det var kul!
men sen så gick linda, lovisa och jag hem och somna nere i källarn. då var klockan typ tre.

idag var jag på stan m linda, lovisa, emma och fanny.
vi åt nancys och gick runt, sen när vi skulle hem så satt det ett fyllo där. han frågade emma om hon ville ha hans klocka för åtta tusen och så snacka han om att han inte hade mobil och busskort...
haha, stackarn! men det var kul, juste han sa att han hade svalt en tandjäkel också? usch.
men iaf när vi kom hem fixade vi oss t matchen sen så åkte vi dit, köpte såklart choklad på statiol. men det blev iaf lika! grym match verkligen!

men sen så blev det hamburgare och pommes på vägen hem och nu sitter jag med slingning i håret, helt spontant haha. men hoppas att det blir bra! aja, puss på er ♥



har inga bilder från helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0