kokosbollar!

ni anar inte hur sugen jag är på kokosbollar.
direkt när jag kommer hem från skolan imorron så blir det att baka det. fasen vad gott!

annars så har jag varit på träning nu på kvällen, gick bra. när jag kom hem duschade jag, och så fixade jag lite i mitt rum. ni kommer att få bilder på hur det ser ut imorron!
det är dock nt klart, men ni kan ju få se hur det ser ut just nu iaf, är sjukt nöjd!
innnan träningen så åkte jag, syster och mamma t jysk. köpte korgar, en kudde och en matta. lägger upp bilder på det imorron!
har iaf ätit choklad och tittat på nån film precis, haha den var rolig! kommer nt ihåg vad den heter bara för det.
men puss och godnatt, ses imorron!



mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0