kringelfestivalen!

Hejsan!

kom hem nyss, har varit på stan med en massa underbara personer!
det började med att fanny och jag åkte ner t stan, vi mötte alla andra, sen så kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde. men emma, lovisa, fanny och jag drog t tivolit.
har nog inte skrattat elr mått så bra på läääänge! det var sjukt kul, hahah. men sen gick vi tbx och då kom ulrik, han är grym!
sen tror jag att vi gick t doncen, sen så kommer jag inte ihåg riktigt.. vi gick ner t maren och lyssnade på de som sjöng också. men vi gick iaf tbx t tivolit sen, och åkte mer.
vi tittade på nån eldshow också, det var coolt haha. men ah, annars har vi gått runt och sådär. när klockan var typ elva så gick vi t våra föräldrar som satt på nån resturang, och sen tog vi bussen hem.

är verkligen skittrött just nu, men tänkte lägga upp bilder till er, kommer kanske mer imorron.



tivolit, haha inte så stort men det var kul :D



converse ♥



emma, lovisa och fanny



ulrik!



eldshowen elr va det va :s



hahahah johan och alex och fia, linda och emma i bakgrunden :D



suddiga bilder men alex med mi skinnjacka på ahaha

lägger upp fler bilder imorron, ska lägga mig nu, imorron blir det antingen stockholm med tjejerna elr skärholmen m mami.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0