match

hello!

har precis kommit hem från matchen, var nog min sämsta match. vi förlorade och jag har fått ont i knät.. men bara när jag springer.
aja, kvart över tre har vi en till match så då blir det att åka tbx. kul ju! vi mååååååååste vinna då!

men igår så spelade jag ju tennis med kusinerna, ni såg ju eves fina inlägg, lite skämmigt, men jag låter det vara kvar för hennes skull. haha, nej men det blev jättebra!
och sen så gjorde jag och eve smootihe (det stavas m två o elrhur?) den blev skiiiiiiiiiiiitagod! tänkte bjuda på en bild på den men vet nt vart min mobil är.. :s
men de åt iaf här sen, och mamma gjorde en skitäcklig marinad till kycklingen, så åt typ inge. hehe, men sen så tittade vi lite på sommarkrysset och åt godis och så spelade vi alfapet. eve och jag kom typ tvåa, så det var ju liiiite grymt. men nu ska jag äta lunch, bloggar mer snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0