packar..

lite kass uppdatering från mig idag men skitsamma.. hehe, har nt gjort nånting utan har bara slappat hela dan, har tittat på tre filmer och typ bara ätit chips.
men nu sitter jag inne på rummet och packar, ska till sollerön tidigt imorron med mamma, syster, moster och rasmums. pappa och eve kommer upp på torsdag. för pappa jobbar och eve är i mallorca! hon kommer va värsta neeeeeger ju. :(
haha, så kommer nt uppdatera bloggen nästa vecka så ni får sakna mig lite. hihi, asso fattaa skolan börjar om en vecka?! helt sjukt, vart tog sommarlovet ivägen? men det kommer ju bli lite kul och såklart roligt att träffa alla man nt träffat under sommarlovet.
men sen så kommer man vilja ha lov typ direkt, haha. aja, shit vad jag babblar. men ska packa klart nu så jag kan sova lite längre imorron.  hoppas ni haft en bra dag! kram på er och goodnatt.



smilegrop (:

Kommentarer
Postat av: Isabella-en personlig fotoblogg

så söt :D

2011-08-10 @ 15:36:02
URL: http://ihmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0