pride!

japp, jag är vaken :D borde egentligen inte vara det för är skitrött, men vi har gäster så ah.. kan ändå nt somna. hehe.
men iaf, så var ju vi i stockholm idag, det var sjukt kul asso! det började med att vi gick t sergles torg (stavning?) där var det massa mimare och dansare, en kom fram t oss och då sa vi att emma och fia ville dansa, så de gick upp och dansa haha!
med några andra, typ salsa, och de som fick mest applåder vann och då blev det ju såklart emma och fia, de vann biblen.. yeah! men sen så gick vi och åt i kungshallen, och efter det gick vi runt lite.
ni vet ju att det var pride festivalen/paraden jag vette f'n.. idag,  men man såg typ transor vart man än gick. haha, och det var typ asmkt folk! men sen så gick vi t sergles torg igen, och då kom alla bussar och åkte på vägen, det var hur ballt som helst!
vägen var proppad m folk, och det stod ju människor på flaken, och så fanns det massa människor som hade klätt ut sig och grejer, så det var kuuul! men sen så åkte vi iaf hem igen. och då så stannade jag och lovisa hos emma ett tag, för fias mamma anna skulle lämna fia och linda och sen åka tillbaks så då fick vi åka m henne hem.
men hos emma fick jag fyra skiiiiitfina tröjor!
köpte inge i stockholm men ändå fick jag med mej nått hem, iaf, du är bäst emma! tack igen ♥

när vi kom hem så var mammas och pappas kompis här, han är norsk, och hans dotter. de ska sova här tills imorron. och så är moster här och nån annan.
lekte lite m nora förrut, vi var lite med kaninerna också och så tittade vi på shrek och sen så somnade hon, hon är 7 år typ, assöt! fast det är jobbigt, för man förstår nt så mkt vad hon säger, men duktig som man är så kan man några ord på norska.. elr inte :s
men men, här kommer lite bilder från idag, tack för dagen tjejer!



haha, ser ni emma och fia? det var typ bara 4 st som dansade.. men vi är i svergie liksom, vad ska folk förvänta sig? tråkiga svergie



lovisa och linda när vi fikade :D



fia och emma där bak, hehe



mums







jag lovar ;o halva svergies befolkning  var där!















ah, det var typ alla bilder. orkade nt skriva under alla, men aja.. nu ska jag iaf lägga mig. är skitrött! vi hörs imorron när jag vaknat, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0