sommar 2011

här kommer en liten sammanfattning av min sommar! sommarlovet gick riktigt fort, och det är nt något utav mina bästa.. men har ändå haft så himla kul!

skolavslutning

haha, ja sommarlovet började med att vi hade avslutning, sen så efter det åkte jag och några till emma k och där tittade vi på film.
sen så åkte jag, ida, emma och lovisa ner på stan i högklackat och där var vi med ludde, haha. sen så slagga lovisa och jag hos emma, vi tittade ju på killarns träning. grym början på sommarlovet!



blev brunett!

japp, jag tonade håret och blev mörkhårig.



firade misommar & min födelsedag

vi åkte upp t sollerön och firade midsommar, och dagen innan så fyllde jag år. kunde ha varit en bättre födelsedag men nt en bättre midsommar!



sollerön igen med fanny

fanny och jag åkte upp t sollerön med tåg och bodde ensamma i en stuga, och farmor mitt emot. var sjukt kul! och på lördagen så kom ju alla andra upp och då var det släktträff.







norge

vi var över norge en helg också med kusinerna, vi bodde hos några kompisar till mamma och pappa. vi shoppade, åkte båt och var på tivoli, så det var riktigt kul där!



stranden

med fanny, linda och lollo :)



allsång på skansen

tittade på allsång med bästa tjejerna och det var gryyymt! det var jobbigt att sitta och vänta hela dagen men annars var det skitkul ju!



(ser ni måns?)

kryssning!

var på kryssning med min familj + fannys, var sjukt kul! vi spelade spelautomater typ hela tiden, och så var vi på nattklubben på kvällerna och tittade på shower och så gjorde vi ju såklart mkt annat roligt.





forstanäs (stavning)



pride!

var ju i stockholm med underbara tjejer och tittade på pride paraden, elr vi såg bara där den slutade.. men det var sjukt kul!



sollerön igen

fast den här gången med moster och rasmus, var skiiiitkul! vill tbx när jag tänker på det. vi spelade minigolf, cyklade, hoppade på den dära hoppsaken, badade, åkte in till mora och mer!





ätit jordgubbar!

ja.. det får man ju inte glömma, haha!



bjuder ;)

ah, och så har man ju badat i poolen och solat, haha. men imorron börjar skolan igen, ska bli rätt kul faktiskt, men ändå inte.. aja, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0