victoria secret!

tittar på bilder på victoria secret modellerna, de är så himla snygga! nog de snyggaste i hela värden, och inte för att prata om deras kroppar..
har bestämt mig för att få deras kropp, elr ah.. försöka.. ska sluta att gå t kiosken på rasterna! har gjort det nästan varje dag från när vi börja åttan, skärpning emma!
sen så ska jag äta lite mindre av allt, inte banta utan fortfarande bli mätt, men inte äta mera om jag är mätt! sen så ska jag byta ut chipsen och allt onyttigt mot fruktsallad och grönsaker med dipp och sånt, det är faktiskt också gott! och så ska jag göra 30 situps och 30 kissande hunden varje dag!





vad jag strävar mot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0