dans snart!

förlåt att jag nt bloggat under hela dagen, men efter skolan pluggade jag spanska, hehe, och så packade jag lite, sen stack mamma, jag och syster t jobermax och köpte lite skidkläder, laddar upp bilder på det snart.
blev iaf jättenöjd! och sen så köpte vi sushi, ni vet utanför affären? värdens godaste! åt upp allt, haha, men guuud så gott det är, ni som nt smakat måste göra det. haha, men iaf, nu har jag kommit hem, elr för en halvtimme sen kanske, men om en halvtimme så ska jag på dans, så ni kan ju förstå att det har varit lite stressigt idag..

men aja, här har ni ett inlägg iaf! haha, men vi hörs kanske efter dansen, ska försöka hinna med ett inlägg imorron också, innan vi drar t sollerön. men puss på er ;)



by emmawidstrands.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0