godislöfte..?



jaa.. alltså jag funderar på att ta tag i det här på riktgit nu.. den här helgen har jag tryckt i mig way to much onyttigt!
både i fredags, då blev det godis, choklad och chips. och igår så åt jag en massa godis, chips och ostbågar, cola osv.. och idag har jag ätit chips och ostbågar på dagen.
och sen popcorn och cola t bion, och godis nu på kvällen. haha, det låter skitäckligt nu när jag tänker på hur mkt jag ätit, haha, men seriöst, ni får ta och hjälpa mej också!

om jag ber om godis elr nått, så får ni säga nej! haha, nej men jag ska sluta med sånt här, iaf i en månad.. man vill ju ha en snygg sommarkropp! hha, men nu ska jag sluta äta sånt här ett tag, typ.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0