home!

är hemma från sollerön nu, bloggade nt nått innan jag drog, drog i söndags men men, var ju iaf där m fanny och det var sjukt kul!
vi åkte tåg upp och vi bodde i en egen stuga och sen farmor mitt emot. vi sov ensamma också, och en natt så snarkade fanny och då ryckte jag lite i hennes kudde och då röck hon t, haha, så då kunde jag nt sluta garva.
men ah, vi har badat några gånger, solat den dagen då det var sol och hyrt film varje dag, alltså 6 filmer. farmor köpte ett klubbkort, haha, och så var vi inne i mora och sen på lördagen då släkträffen var så var vi med ella och enja typ hela dagen.
söta men riktigt jobbiga ibland, heh. men sen så hade vi badmintonturnering och jag fick möta fanny, hon vann! :( haha, nej men ah... orkar nt skriva mer, på hemvägen stannade vi på godisgallerian i enköping, kärlek de asso!

men nu har jag iaf duschat, kommer spy när som helst för har proppat i mig godis.
men vi hörs imorron, puss och kraaaaaaaaaaaaaaaaam! ♥



en bild från sollerön, ni får mer senare elr i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0