kryssning

har ju varit på kryssning m min familj och fannys, var sjukt kul!
när vi kom fram t båten så åt vi lite innan man fick gå på. och så blev vi fotograferade, fast vi köpte aldrig fotona.. :( men sen satt vi på däck ett tag. fanny, lovisa och jag gick ovh badade, men det var astråkigt för det var sånna här små jacutsi pooler som var typ fulla.
men sen gick vi runt och spelade i spelautomater, vi slösade säkert över 500 kr tillsammans, haha. sen så handalde vi lite på tax free. och så åt vi buffe, älskade den! heh.
och sen så var vi på en nattklubb, där var det en show kl 12, den var asbra! och sen så gick vi t ett disco, men det var fett öde för ingen dansade typ. alla bara satt där.
nästa dag så var vi i helsingfors hela dan, det ösregna och åskade! så vi stod för det mesta under ett tält.. hah, men vi gick runt lite och vi åt i salahallen och sen så gick vi hem igen.
sen så gick vi t båten igen då spelade vi playstation i ett rum, det var bara en massa killar! hah, sen när vi går river jag ner lite kontroller, och fanny och lovsa bara drar. haha. lite pinsamt...
och sen så åt vi på en annan buffe t middag, elr om det var buffe? för barnen var det det iaf.. sen så var vi på nattklubben igen och då var det en t show. den var grymt bra!! idag så åt vi frukost, sen så packade vi och sen gick vi t tunnelbanan och hem.
nu ska jag packa upp och sådär, tråkigt.. men här kommer bilder!



uppe på däck





shoppinggata!



cafe i helsingfors





hahahah iswap faces :D













jag, lovisa och fanny



ute på däck



jag



fanny och jag



lysrör :D



showen, de gjorde massa scener från olika filmer!



min drink



på väg hem



jag och cindy när vi hämtade henne





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0