linda is in the house!!

hellu sötiiiisar §§

har nt haft tid t att blogga idag, elr jag har nt orkat heller.. men vid två typ så kom linda hit. vi har cyklat t tempo och hyrt film och köptb godis, dricka och chips, och dip!
bara lite tjocka! men vi hyrde iaf due date, skitbra film! den är asrolig, haha. sen så gick vi ut tror jag, vi körde badminton och hoppa studsmatta.
sen så åt vi mat, och vi tatuerade oss också, asso gnuggisar. och sen så gick vi en promenad sen kom fia, vi satt på studsmattan och prata. grymma tjejer de asso, men ah, sen så gick vi in typ halv elva och då tittade vi på the killing.
och till det en massa chips, så ah.. så har min dag sett ut. nu ska vi bädda för linda ska sova över. vi ska sova i källaren, men ni får bilder och sånt imorron, okej? :D

imorron kanske jag ska t stockholm så vi får se om jag bloggar nåt på dan, men annars gör jag ett på kvällen elr kanske mobilblogg, men vi hörs iaf imorron! Puss



gammal

Kommentarer
Postat av: natali

lika söt som alltid! :* <3

2011-07-22 @ 15:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0