m&m

hejsan!

kom hem från mormor och morfar nyss, vi körde piltävling, och det var askul. kommer nt ihåg vilka som vann, men aja..
vi grillade där och så blev det blåbärpaj t efterätt, asgod!! sen så satt jag och lovisa vid datan, sociala vi e.. och då åt vi chips och godis. och sen efter ett tag så åkte vi hem.

på dagen så åkte jag, mamma och syster t färghandeln, min tapet finns bara kvar i två rullar, och jag behöver tre, men om jag och lovisa byter rum så räcker det med två rullar så har jag ett STORT problem!
för lovisas rum är fett litet, men får tänka ett tag t.. för tapeten jag vill ha är asfin! men ah, sen så åkte vi t queenburger, mitt emot coop och skopunkten och de.
jag tog en sallad då, duktig jag e va? haha. men sen så åkte vi t ica, där köpte jag ögonbrynsfärgning och godis för 93 kr. bra!
och ah, sen hem och sen så åkte vi ju t mormor och morfar.

nu har jag tagit bort sminket och sådär och satt på mej pjymas, sover i lovisas rum nu när mitt rum renoveras.. men här kommer bild på det jag köpte.



nt så mkt men en bodylotion, vitt nagellack och färgning t ögonfransarna och bryn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0