norway

hej bloggen!

kom hem för några timmar sen från norge. vi bodde hos några kompisar t mamma, de hade en lägenhet under deras hus som vi bodde i, nice!
första dagen så kom vi fram på dan nån gång, då gick vi t ett köpcentrum, de bor typ brevid ett, och där mötte vi kusinerna och några andra norskar, asso som de bodde hos. vi åt och gick runt blablabla.
sen på kvällen så åt vi hos kusinerna och sen satt vi och splea kort och var uppe på taket, och så gick vi t några andra + ida.
vi spelade kort, det var två killar, det var nt så kul, fattar inge när de pratar, heh.
andra dagen så var vi ute m deras båt och de andra på en annan, det var assoligt så låg och solade sen stannade vi och badade, fast jag var den enda som nt badade typ, det vart kallt då.
men sen så åkte vi hem igen och på kvällen kom alla t oss, och då körde vi kubb, och det var en kille som fick damp, det var askul!
asso i vår ålder, när vi barn körde. och sen körde vi norge mot svergie och då var per full, han hoppade runt och typ sjöng, okej jag orkar nt förklara det var kul iaf.
sen så gick jag, lovisa, eve, rasmus och ida och spelade playstation, det var kul!

tredje dagen så var vi på tivoli, det var skitkul! fast förutom att det regnade, det såg ut som alla hade badat, fy f'n...
men eve, rasse, lollo och jag åkte en skitäcklig karusell, orkar nt förklara hur den va, men man var uppe i himlen och snurrade runt, men det var inga köer heller så det var bara att åka och åka!
när de vuxna hade gått in t ett ställe och skulle fika så sprang vi t en anann vattenkarusell, asso man blir skitblöt!
och då var det typ bara vi där så vi satt kvar och åkte den sex gånger, hahaha, och sen på kvällen spelade vi playstation.
och idag åkte vi typ tolv, och nu är jag hemma :D skönt!

aja, här kommer en bild från första dagen. orkar nt lägga upp fler nu så gör det imorgon ist! men hare bra, puss ♥



jag och lovisa innan vi hoppade i, de hade egen brygga!



Kommentarer
Postat av: sofia

ni ser jättejätte bruna ut :o

2011-07-19 @ 11:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0