varmt!

herre min gud var varmt det är ute! det är nt så soligt men det är liksom kvavt, usch.. jag som ville sola.. buhu :(
aja, gick upp vid tolv kanske för jag tittade på ett avsnitt av jersey shore innan jag gick upp. tack t den som skapade den serien! sjukt bra ju!
och t brunch så gjorde jag och syster pannkakor, jag råkade bränna en och ta sönder två annars var jag ganska duktig.. jag är ju ingen mästerkock direkt.
men det fick iaf bli min frukost och lunch, är skitmätt nu. men nu ska jag titta på jeresey sen ska jag träna lite! vi hörs senare, pusss



just nu. inge smink på bilden.

Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

fin header :)

2011-07-20 @ 17:47:03
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0