27 grader

Idag har jag varit i skolan, sen när jag kom hem så tog jag några kokosbollar som jag bakade i förrgår, sen så fick jag skittråkigt.
finns typ inge att göra här hemma? haha, men då tog fia och jag bussen ner t stan, där mötte vi natali. och sen så gick vi t min mammas jobb och hämtade lite pengar och sen t nancys och åt.
och sen hann vi nt mer för jag skulle t tapetaffären m mamma, så vi skjutsade hem fia och hämtade upp lovisa. och sen så lämnade de mig och de två åkte t en annan, har redan hittat min vet ni! ni får se nån annan gång hur den ser ut.
men ah, sen när jag kom hem så satt jag i min badring i poolen och sola, tänkte nt doppa håret eftersom det blir så jobbigt m blött hår och klor.. men sen kom eve och vi hade vattenkrig så då blev det ändå blött! haha..
asso eve var nt i poolen om ni undrade, fast man kan typ tro det för vart asblöt! HAHA, men sen så åt vi och sen så hoppa jag och syster i poolen igen (i 27 grader!!), så det har väl varit min dag. snart börjar off the map och då blir det att titta på det och äta....... POPCORN!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0