fotbollsträning

hello! kom hem från fotbollsträningen för ett tag sen, ska duscha alldeles strax, men innan så var jag med fanny, lovisa och emma.
vi badade rätt länge och sen så blev vi hungriga, haha, så vi tog bussen t stan, så himla jobbigt att de gjort om alla bussar typ, tog en halvtimme om nt mer att komma t stan! och så var det så varmt också..
men ah, vi åt iaf på doncen, och det var fett kul. för en tjej kom fram och satte sig brevid mig, jag bah whuuut? hon bah vrf glor du på min vän? asso t fanny.
och sen så höll hon på sådär, ahhaha! och sen när vi gick ut så sa hon att emma hade en fin tröja och fråga vart den kom ifrån, wierd.. men men, sen så åkte vi hem igen och då blev det fotbollsträning.

fuck blogg.se, går nt att ladda upp bilder?! gör snart en blogg på myshowroom.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0