friday!

tja bloggen!

idag har det varit en skön dag, på lunchen så badade jag, fia, fanny och amanda i min pool. var askönt!
sen så fixade vi oss och åt lunch och gick tbx t skolan igen.
asso vi skulle bara ha idrott, vi körde catch the flag, tror det stavas så?, och sen nån annan bollek, det var väl kul.. sen så gick fia, jag och fanny hem t mig igen och bada. sen så kom lovisa, fredrika och karin.
vi plaskade runt och sådär, haha. sen så gick fanny och karin hem, då gick fia, jag, lovisa och fredrika t fia.
där stekte vi potatisbollar och kokade spagetti, haha. och sen så tog jag en klubba :D vi fick en på mentorstiden btw!
men ah.. vi satt vid datan och så, och sen så gick jag hem efter ett tag, och då låg jag och pressa i typ en och en halv timme! vi pressade kan man säga, men ah sen så åkte pappa och jag t willys och jag köpte godis. och nu sitter jag här, haha.
morfar är här också, han ska lämna sally här, för vi ska vara hundvakt t på söndag! så nu vet ni hur min dag sett ut, ska nog hoppa i poolen ett tag nu! finns inge bättre än att bada på sommarn!



haha, bildbrist -.-
ska titta på jersey nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0