godmorgon

har nyss ätit frukost, fast åt bara en halv macka, är aldrig hungrig på morgonen.. men aja, igår så drog jag ner på stan m fia, amanda och ida.
det var kul när vi reta fia på nancys haha! :D men sen när amanda och ida skulle hem så tog fia och jag bussen t linda, hon är sjuk, så det var kul att träffa henne! saknar henne ju :(
haha, men ah, sen när vi varit där ett tag så tog vi bussen t stan igen och så gick vi t min mammas jobb och då skjutsade hon hem oss.
så det var väl min dag, på kvällen tittade jag först på greys, sen off the map och sen criminal minds! grymt bra tvprogram ju! och så åt jag popcorn................ shh, nej men så onyttigt är det nt.

men idag har vi match nånstans, är nt så taggad men det blir jag väl!
aja, vi hörs senare!



baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0