hemma

nu är man hemma från sollerön, har varit askul! hahahaha, måste berätta några saker som hände, men orkar nt skriva om varje dag så ni får bilder i nästa inlägg istället.

men en kväll så gick eve, jag, rasmus, lovisa och smilla ner t stranden och satte oss på en bänk. vi hade med oss spel, chips och dricka och sånt.
ah, då var klockan typ elva? vi satt där ett tag, men när smilla hade gått hem (hon är tio år) då kom det typ sex killar? de var typ femton år, de spelade typ fulla.
men de kom fram, och en kille bah, har ni nån dricka och låtsades typ vingla, hahahaha. rasmus bah, nej den e slut seru. jag var f'n asrädd, vi bah plocka undan, skynda! haha, sen så följde de efter oss hela vägen hem.
vi mötte ett t gäng killar, och han som gick m oss (hans kompisar gick lite bakom) han bah, nu blire slagsmål är ni med elr nått, då vart jag asrädd, hahaha jag bah shit. men det blev det nt som tur var, aja, sen när vi kom hem då följde ena killen med in, jeppe bah tog han i armen och tog ut han.
asso ni kan nt fatta hur kul det var! hahahahahahah.

okej, har skrivit rätt mkt nu. längtar tills på söndag, då ska fanny och jag upp! men ni får bilder i nästa inlägg, och så ska ni få bilder på mina presenter :D

går nt att ladda upp bilder? -.-'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0