home

kom hem för några timmar sen, är skitrött! är ju förkyld också, det har liksom nt blivit bättre heller. haha, men aja.
har iaf sovit framför tven tills nu, ska packa upp min väska snart och så ska jag mata kaninerna. men får se om jag uppdaterar mer ikväll, hare bra så länge!

här kommer lite bilder från de senaste dagarna



såhär såg jag ut på skolavslutningen + jeansjacka.



lite bättre bild på klänningen



skolavslutningen!



bränt mig på locktången, bra där emma!

oj, det var nt mkt bilder från min mobil! ska se t att få lite så lägger jag upp här senare, ska äta nu! puss


Kommentarer
Postat av: natali

finis! <3

2011-06-18 @ 16:09:53
Postat av: Svea

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 20:34:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0