ny jeansjacka

idag så började jag halv elva, skönt va? sen så tittade vi på nån kass film på svenskan.. vi hade ingen lärare där så alla höll på m nått annat.
vi gick iaf femton minuter tidigare för den var verkligen skittråkig! haha, men sen så har jag städat mitt skåp och städat kemisalen, så gick hem vid typ ett?
sen så var jag hemma ett tag, och sen kom mamma hem och vi åkte t stan, där köpte jag en jeansjacka. är verkligen nöjd! den var skitfin, och sen så tog vi en pommes också. men ah, det var min dag. nu ska jag sätta på mig myskläder, hhehe.



jeansjackan! nt så bra bild men men, den är iaf köpt på jc, och den kostade 600 kr.



mat :D



önskar mig den där när jag fyller år, visst var den fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0