ont i huvudet

Hoppas ni mår bättre än mig.. har fått en j'vlig jobbig huvudvärk så för mig blir det att dricka några glas vatten nu!
det här är typ det sämsta m sommaren, elr solen.. för jag har typ lätt att få solsting elr vad det heter, för i spanien var jag tvungen att åka in t sjukhuset och få mediciner pga av det.
och sen så har jag fått det massa andra gånger också här i svergie! men så kan det ju också vara för att jag sover väldigt dåligt, men aja..
ska alldeles strax sätta på en film, men i skolan var jag m på svenskan och son, vi tittade på film på son, den var rätt bra och rolig!
nu ska jag välja film, vi hörs senare, så här såg jag ut idag förresten, puss! ♥





en vit slapp tshirt m en blomma på typ, jeansshorts och converse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0