rip polly!



Jag älskar dig polly! Du var en av mina finaste kaniner..
jag kommer ihåg när du föddes och vi och mina kusiner bråkade om dig, du var den enda som var vit! men din mamma var ju vit så kusinerna fick ju dig.
du har alltid varit så lätt att ta hand om, du är så lugn och kelgo, du funkade hur bra som helst med molly, och dessie! du var en underbar liten kanin, med dubbelhaka och en tjock liten mage.

det gjorde ont när jag såg att du inte hade ätit någonting en kväll, du hade knappt rört din mat.. sen så såg vi att du hade fått en rejäl buckla vid kinden.
alla blev jätte oroliga! vi försökte med ny mat, men den luktade du nt ens på, men bananen smakade du lite på, du har alltid gillat banan! hihi.

men men.. tiden går och du har ändå levt i fem/sex underbara år! jag kommer aldrig aldrig aldrig någonsin glömma dig! för jag älskade dej, vilket jag gör fortfarande. vila i frid polly ♥

=(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0