sommarlov!

har nt haft så bra uppdatering den här veckan, men det kommer bli så nu när jag har soooommarlov! :D
aja, ska berätta om igår.
först på morgonen så hade vi ju skolavslutning. det var tråkigt, vi stod på sämsta platserna, högtalarna räckte nt ens dit, men aja.. sen så samlades vi i klassrummet igen och då fick vi glass och nått papper och sen fick vi gå.
då gick jag hem och bytte om och sen kom ida och amargi och sen tog vi bussen t willys och köpte chips och läsk.
och sen så gick vi t emma och linda som var hemma hos emma.
vi tittade på film, kommer nt ihåg vad den hette men den var iaf bra! sen så åkte amargi och linda hem. så då fixade ida, emma, lovisa och jag oss lite och sen så stack vi t stan, vi hade klackar på oss, det var kul! lovisa kan nt ens gå i klackskor.
men på bussen träffade vi ludde, så han gick med oss ett tag, han är rolig han. men vi åkte typ hem sen direkt för idas pappa skulle komma och hämta henne. sen när hon åkte hem då åt vi makaroner m smör och örtsalt, hah.
sen så fick vi skjuts t södertälje ip där killarna tränade. vi tänkte vänta med det vart för kallt så vi gick hem igen, och det var skitläskigt att gå på bron! man vågade knappt titta ner, heh.
men sen när iv kom hem så var vi i lekparken, sen kom marco och viktor. vi gjorde typ inge spc, vi körde burken en omgång annars pratade vi bara, sen när de cyklade hem så fixade vi oss och la oss i sängen, fast då blev vi hungriga så vi gick ner och hämtade chips, ostbågar och bullar. och sen så somnade vi typ vid halv ett?

gud vad mkt jag skrivit! haha, vi sitter och tittar på tv nu iaf, men vi hörs senare!

ni får bilder när jag kommer hem för emma har inga roliga, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0