tisdag och onsdag.

japp, nu ska jag berätta om de dagarna eftersom jag nt haft tid.

tisdag: då så hade vi ju mentorsdag, vi åkte upp t stockholm och först fick vi gå i en timme och en halv och äta och så. vi köpte jordgubbar och godis, haha.
och sen så gick vi t museumet, medelhavsmuseet tror jag det hette, det var SKITtråkigt! slösade bort 40 minuter av mitt liv där, men vi satt typ bara i kafeterian, haha.
men ah, sen så tog vi tåget hem igen och då gick vi på stan, kommer nt ihåg vad vi gjorde... juste!n vi satte oss i maren och åt glass och då hörde vi krasch, och sen så såg vi att två bilar hade krockat. det var läskigt..
men ah, sen så hade alla andra åkt hem förutom karin, lovisa och jag för vi väntade på mamma.
så vi köpte cola och jordgubbar och satte oss vid doncen typ, då kommer det fram en fullgubbe, HAHA. han rämlade nästan på oss.
sen så reste jag mig upp och då såg jag att han kom mot oss igen så då gick jag runt och stack så han snakcade m karin och lovisa! hahaha, jag kissade nästan på mig, de var asrädda, HAHA.
men ah, sen så skjutsade mamma hem oss och sen så kommer jag nt ihåg vad jag gjorde. f'n vad mkt jag skrivit! ;o

onsdag: idag så var det femkamp i skolan, nio t tio, sen så slutade vi. så då åkte jag, emma, amargi och ida t stan. det var kul! orkar nt förklara vad som hände, men vi åt på doncen, köpte godis och emma och amargi köpte blommor t sin mentor.
och ah.. sen så åkte vi t skolan igen för några severade niorna så vi satt utanför och försökte komma in, haha. men det var kul iaf! sen så gick jag hem, och då var klockan kanske fyra, halv fem?
så nu är jag hemma. sitter och tittar på the hills just nu, hörs senare!



från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0