träning

om en timme typ så ska jag dra på träning.
men idag så gick jag upp vid elva, rätt tidigt ändå.. sen så satte jag mig vid tven ett tag och sen gick jag ut och sola.
såklart m musik, det är det som får mig att stanna där ute i solstolen, för det är sjukt tråkigt att sola, haha! men vill man va brun så vill man.. ;)
och så har jag såklart badat, fanny kom förbi en stund också, så vi badade ett tag. men nu ska jag sätta på mig fotbollskläder.. sista träningen sen är det uppehåll, skönt!

men ni får ha det så bra, ses!



sololja! rekommenderar verkligen den där, har nt bränt mig nån gång och sen så ger det verkligen resultat!

finns att köpa på åhlens, hm och de affärerna.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0