update!

hej bloggen!

har nt bloggat nånting i helgen typ, men i lördags så var jag iaf på grönan hela dagen! var sjukt varmt och vi var tvugna att gå flera kilometer t grönan, men annars så var det skitkul!
åkte popexpressen x2, extreame, uppskjutet, flygande mattan, jetline x2, nt så mkt men det var aslånga köer till typ allt, men aja. sen när jag ahde kommit hem så var mamma och pappa hos kusinerna så gick dit, och där spelade vi spel och sen så gick jag upp och somnade i rasmus säng, hehe.

och igår så var jag hemma och sola och bada hela dagen, våra kusiner var där också! det börjar bli riktigt varmt i våran pool nu!
så himla skönt, men ah.. sen så åt vi middag och sen så tog vi ett kvällsdopp igen, haha! men ah, det var ävl min dag.
idag ska jag fixa i mitt rum och så, ska få en ny säng + sängbord och en ny tapet, fast vet nt när för min mamma kan verkligen nt lova saker, för det blir typ av en vecka senare än vad hon sagt. aja, vi hörs senare kanske! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0