vet ni?!

..... att jag fyller år om TRE dagar! haha, shiiiiit. tyvärr så händer inge roligt på min födelsedag för vi åker t sollerön dagen innan.
nej men det är kul där! alla fyra kusinerna kommer upp på kvällen så det kommer att bli skoj. ska även fira midsommar där, nice! men annars så har jag bara varit hemma idag.
har laddat ner låtar t mobilen, nt för att skryta med laddade ner exakt 12 låtar, stolt över mitt tålamod f'n, haha!

nej men om lite mera än en halvtimme så är det johan falk, har sett alla iof men älskar de filmerna så de kan jag titta på flera gånger t!



närbild.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 19:06:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0