bättre update ska det bli!

hej på er, förlåt att jag nt bloggat nått idag, f'n, känns som jag har svikit alla mina läsare.. haha =(
men bättre update ska det bli! prommies!

iaf, efter skolan så följde emma m hem, vi ladda ner en film på tven och åt mellis. oboy och toats, det var fett gott! sen så tittade vi på the last song, fast vi hann typ bara se en timme, för sen skulle emma hem.
för hon hade träning vid sex, och jag hade ju dans vid sju.
så sen så drog jag och dansa, alltid lika kul! fast nästa vecka ska vi börja m keografin som vi ska ha på uppvisningen! spännande ju, haha.
och sen så kom ida förbi m två kassar kläder, tack så mkt! skitsnygga, haha.

och nu på kvällen så har det nt hänt så mkt, har svarat på alla söta kommentarer och ah.. ätit middag och sånt, bloggar mer imorron! :)



typ två år gammal bild, fast redigerad då. men vill ha sånt där långt hår igen! =(




Kommentarer
Postat av: Denise♥

sv; okej vad bra! :) hehe

2011-03-17 @ 22:19:20
URL: http://niiisans.blogg.se/
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

SV okej, jo det är bara bra,

sovit gott?

2011-03-18 @ 07:27:32
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0