dålig uppdatering..

.. för första gången? elr, haha, första gången det blev den rubriken iaf, och sista hoppas vi på. haha, elrhur?

nej men igår så gjorde jag inget, hade helt enkelt nt lust att blogga, men idag hade jag det. men då ska såklart internet strula.. åh! men har iaf fått igång det nu, så nu funkar det, jippi!
sitter iaf och leker lite framför webben, har gjort skitmånga oseriösa videosar! sitter nästa och garvar åt mej själv, haha!
nej men.. har precis ätit, ska på fys idag kvart över sju. men vi hörs tycker jag =)



var inne på kenzas blogg och tittade på gamla inlägg, asso ge mig hennes hår?! ååhhh, det var så sjukt fint, elr det är det ju nu med, men det var skitlång förrut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0