emma ♥ sina kompisar

Hejsan bloggen!

slutade halv elva idag, haha, nice va? men vi hade ingen idrott. och t lunch fick vi hamburgare, och det var fullkornsbröd?
de är så himla snåla och typ barnsliga, haha, de vill att vi ska äta nyttigt, vi får nt ens ketchup längre? men vi fick det idag iaf, och + att ida hitta två långa hårstrån i maten. äckligt va?!

aja.. jag, emma, linda, lovisa, fanny, fia och ida åkte iaf ner på stan sen. Fast jag, ida, fanny och fia var tvunga att vänta på de andra för de slutade typ två timmar efter oss? aja, vi åkte ner på stan sen och gick runt, och dansa på scenen och köpte godis och sånt..
sen så kom melanie, men vi var nt så  länge för fannys mamma kom och skjutsa hem oss efter ett tag.

men nu är jag iaf hemma, för har precis varit på en långpromenad m mami, cindy och pappa. och vi gick ovh handla också, jag fick en klubba då, hihi=)
men fett långt inlägg det blev nu.. aja, vi hörs senare kanske. ska duscha nu, men kram!





två mobilbilder från idag, älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0