filmtips



remember me - sjukt bra film! såg den igår, men den är verkligen skitbra, och sorlig! grät asmkt, haha.
men iaf, den handlar om en kille som heter tayler. han och hans kompis är ute en kväll m några tjejer. och då ser de att några bråkar.
och då lägger de sig i och börjar slåss (visst är jag bra på att förklara...?) sen kommer polisen och släpper de två, eftersom de nt hade gjort nått, men sen kaxar tayler emot och tar tag i polisen och han reagerar och slänger han mot polisbilen så han börjar blöda..
och de två hamnar i fängelse.
senare så ser hans kompis polisen i skolan och hans dotter och då ska tayler bli tsm m henne för att komma åt polisen elr nått.. vill nt avslöja för mkt, hehe. och sen handlar det om taylers familj också.
och slutet är verkligen bäst men sorligast!

Vill nt avsjöla mer nu, hehe, tycker if att ni ska se den! den bästa filmen jag sätt på länge, fast förvänta er nt för mtk nu! ;)

i rymden finns inga känslor - eftersom sofie undra vad den handla om så kan jag ju skriva det också! filmen är iaf jättebra, den blir bara bättre och bättre, ibörjan kan den vara lite seg..
men iaf, det handlar om en kille som har aspbergers (stavning?) och han flyttar in hos hans bror som har en tjej.
han som har aspberges heter iaf simon, och han ställer t med mkt problem, eftersom han nt gillar att folk rör vid han, han måste göra vissa saker i bestämda tider, och till slut pallar nt storebrorsans tjej mer så hon flyttar ut.
Och då försöker simon hitta en ny tjej t hans storebror sam, eftersom han blir deppig och så.. och ah, den är iaf sjukt kul! tycker ni också ska se den :)




Hoppas ni fick lite tips på filmer nudå.. haha ;)
men nu ska jag sätta mig vid tven igen, har precis laddat ner the last song.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0