har tråkigt.

har inge att göra, elr jag har massor men inge kul..

gick nyss ut t mamma för hon hade frågat om jag ville hjälpa att skotta på altan, och sen när jag väl kom ut var hon fett bitter.
för det första hade hon tagit mina skor, och mina andra har hål vid stortån, och för det andra så ville jag bara hjälpa t att skotta, men jag hittade nt ens en såndär skottsak ni vet? och när jag frågade suckade hon, hon bah de finns på framsidan.
och sen så var hon tjurig, och det fanns nt en sånna på framsidan, så då sa jag att jag skulle gå in, och då sa hon gör det då.

haha, jag vet att ni nt bryr er, vet nt ens vrf jag skriver det men aja.. men jag hade nt ens gjort elr sagt nått? jag önskar mig en ny mamma

nej men chilla, nu ska jag ligga i min säng och göra nått, har skrivit fett långa inlägg på sista tiden, vet nt vrf. men hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0